Administratie & Boekhouding
Vakkundig en persoonlijk
Financiële Administratie
Als ZZP’er en ondernemer staat administratie en boekhouden niet op je primaire lijst van werkzaamheden.
Administratie & Boekhouding 👋
Als ZZP’er en ondernemer staat administratie en boekhouden niet op je primaire lijst van werkzaamheden.
Maar ook dit moet gebeuren en is het noodzakelijk voor een financieel gezond bedrijf. Door je boekhouden uit te besteden aan Ortaq kan jij tijd besparen, die je kunt besteden om klanten te werven, omzet te generen en kwaliteit te verbeteren.
Wij voeren de volgende werkzaamheden uit:
Geïnteresseerd geraakt in Ortaq?


Administratieve diensten op maat 👍
Zoek je een administratiekantoor voor een eerlijke prijs? En een boekhouder met wie je een lange termijn samenwerking opbouwt?
Twijfel dan niet om kennis met ons te maken.
Wij vertellen je graag meer over hoe we je kunnen helpen in een vrijblijvend gesprek! Maak een afspraak met één van onze professionals.
Geïnteresseerd geraakt in Ortaq?
Boekhouder gezocht?
Door het bijhouden van een boekhouding heb je altijd beschikking over de cijfers en resultaten van je bedrijf. Hierdoor krijg je snel een goed overzicht van al je kosten en opbrengsten. De boekhouding is de basis voor je belastingaangiften.
Boekhouding
Er zijn regels voor het bijhouden en bewaren van je administratie. Ook je facturen moeten voldoen aan wettelijke eisen. Lees meer over de bewaarplicht op belastingdiens.nl


Voor de financiële administratie maken wij gebruik van Exact Online.
Met dit programma kun je meekijken naar de werkzaamheden die wij uitvoeren.
Zo heb je 24/7 inzicht in je boekhouden met actuele informatie, door in te loggen via de computer, tablet of telefoon.
Mocht je vragen hebben over je administratie kan je via de app ook vragen stellen aan je adviseur. Uiteraard zijn we ook telefonisch bereikbaar of kan je gebruik maken van ons bedrijfs-Whatsapp om contact op te nemen. Na het verwerken van je administratie vinden we het fijn om een terugkoppeling te geven met eventuele aandachtspunten. Zo hebben we regelmatig contact en houden we de administratie up-to-date. En dat allemaal tegen een vast bedrag per maand. Dus geen verassingen achteraf!
De totaaloplossing van Ortaq
Ortaq biedt dé totaaloplossing voor jouw onderneming van administratie tot grafische diensten op 1 plek!

Boekhouding
Financiële Administratie
Als ZZP’er en ondernemer staat administratie en boekhouden niet op je primaire lijst van werkzaamheden. Maar ook dit moet gebeuren en is het noodzakelijk voor een financieel gezond bedrijf. Door je boekhouden uit te besteden aan Ortaq kan jij tijd besparen, die je kunt besteden om klanten te werven, omzet te generen en kwaliteit te verbeteren.
Belastingaangifte
Fiscaal Correct
Belastingaangiftes horen op tijd te gaan. Voorkom boetes en lever je btw-aangiftes op tijd in. Wij verzorgen alle soorten fiscale aangiften. Wil je ook de fiscale aangiftes voor jouw bedrijf uitbesteden?
Salarisadministratie
Voordelen van Ortaq
De wet- en regelgeving omtrent loonberekeningen verandert voortdurend en zijn voor de ondernemer wel eens lastig om te volgen. Zorgen over de salarisadministratie? Wij staan voor je klaar en denken graag met je mee.
Zorgadministratie
Begin jij als ondernemer/ ZZP’er in de zorg?
Als zorgprofessional ben je zelf verantwoordelijk voor het vinden van cliënten om zorg aan te leveren. Je plant je scholing(en) en houdt je certificaten up-to-date.
Grafisch totaalpakket
Logo en huisstijl
Naast je administratie verzorgen wij graag jouw logo, website, email en meer. Wij leveren totaalpakket van administratie tot grafische diensten onder één dak. Dat maakt ons zo uniek!
Bekijk onze tarieven
Zekerheid voor een vast bedrag per maand 🤝
Starters
Tot 10 mutaties per maand
€69,- p.m.
Eenmanszaak
Tot 10 mutaties per maand
€89,- p.m.
BV / VOF
Tot 10 mutaties per maand
€149,- p.m.
Hoe kunnen we je helpen? 🙌
Telefoon
Bel ons ma t/m vr van 08:30 tot 17:00 op 070 783 00 88.
E-mail ons 24/7 op contact@ortaq.nl. We reageren zo snel mogelijk.
Wij beantwoorden je vragen van ma t/m vr van 08:30 tot 17:00.