Handleiding
Exact Online Mijn[Kantoor]
Met Exact Online Mijn[Kantoor] kun je zowel op een laptop als op een mobiel apparaat werken.

Digitaal samenwerken met Mijn[Kantoor]
Mijn Ortaq is een softwareapplicatie die helpt om samen met ons je administratie bij te werken én bij te houden en laat zien hoe jouw onderneming er financieel voor staat. Mijn Ortaq is toegankelijk via je webbrowser en via de mobiele app.
Met de Mijn[Kantoor]-app kun je onder andere de volgende dingen doen:
- Maak foto’s van facturen of bonnen die je accountant direct kan verwerken.
- Bekijk de laatste financiële inzichten in één overzicht en maak weloverwogen zakelijke beslissingen.
- Chat met je accountant om vragen te stellen of documenten uit te wisselen.
- Keur bestellingen en btw-aangiften goed die je accountant voor je heeft voorbereid.
- Krijg automatische herinneringen voor de taken die je nog moet uitvoeren.
- Maak en verstuur facturen waar en wanneer je maar wilt.
Het kan zijn dat je Mijn[Kantoor] onder een andere naam kent. Accountants kunnen namelijk het gedeelte [Kantoor] in Mijn[Kantoor] hebben vervangen door hun eigen bedrijfsnaam en -logo.
Digitaal aanleveren in Mijn[Kantoor]
Bekijk in deze video hoe je gemakkelijk digitaal kunt aanleveren in Mijn[Kantoor] binnen Exact Online.
Digitaal communiceren in Mijn[Kantoor]
Bekijk in deze video hoe je binnen Exact Online een bericht kunt sturen naar je boekhouder.
Verkoopfacturen in Mijn[Kantoor]
Bekijk in deze video over verkoopfacturen in Mijn[Kantoor] binnen Exact Online.
Communicatie vanuit Mijn[Kantoor]
Bekijk in deze video over communicatie in Mijn[Kantoor] binnen Exact Online.
Onboarding Mijn[Kantoor]
Bekijk de instructie en ontdek alle functies.

Mijn[Kantoor] Cockpit
De Mijn[Kantoor] cockpit geeft je een overzicht van de belangrijkste financiële resultaten van je bedrijf.

Relaties beheren
Beheer ook je relaties in Mijn[Kantoor] zodat je altijd up to date gegevens hebt van klant tot leverancier.

Directe communicatie
Met de in context chat stuur je eenvoudig berichten naar je boekhouder, direct gekoppeld aan de juiste boeking of het document.

Facturen inscannen / uploaden
Scan je bonnetjes en upload je facturen via de Mijn[Kantoor] app voor een bijgewerkte boekhouding.

Facturen goedkeuren
Keur de inkoopfacturen goed op levering van diensten en goederen zodat ze klaar staan voor betaling.

Stappenplan Mijn[Kantoor]
Een duidelijk stappenplan in PDF biedt een overzichtelijke gids om stap voor stap door het proces te gaan.
Hoe kunnen we je helpen?
Telefoon
Bel ons ma t/m vr van 08:30 tot 17:00 op 070 783 00 88.
E-mail ons 24/7 op contact@ortaq.nl. We reageren zo snel mogelijk.
Wij beantwoorden je vragen van ma t/m vr van 08:30 tot 17:00.