Handleiding
Exact Online Mijn[Kantoor]
Met Exact Online Mijn[Kantoor] kun je zowel op een laptop als op een mobiel apparaat werken.
Digitaal samenwerken met Mijn[Kantoor]
Mijn Ortaq is een softwareapplicatie die helpt om samen met ons je administratie bij te werken én bij te houden en laat zien hoe jouw onderneming er financieel voor staat. Mijn Ortaq is toegankelijk via je webbrowser en via de mobiele app.
Met de Mijn[Kantoor]-app kun je onder andere de volgende dingen doen:
- Maak foto’s van facturen of bonnen die je accountant direct kan verwerken.
- Bekijk de laatste financiële inzichten in één overzicht en maak weloverwogen zakelijke beslissingen.
- Chat met je accountant om vragen te stellen of documenten uit te wisselen.
- Keur bestellingen en btw-aangiften goed die je accountant voor je heeft voorbereid.
- Krijg automatische herinneringen voor de taken die je nog moet uitvoeren.
- Maak en verstuur facturen waar en wanneer je maar wilt.
Het kan zijn dat je Mijn[Kantoor] onder een andere naam kent. Accountants kunnen namelijk het gedeelte [Kantoor] in Mijn[Kantoor] hebben vervangen door hun eigen bedrijfsnaam en -logo.
Digitaal aanleveren in Mijn[Kantoor]
Bekijk in deze video hoe je gemakkelijk digitaal kunt aanleveren in Mijn[Kantoor] binnen Exact Online.
Digitaal communiceren in Mijn[Kantoor]
Bekijk in deze video hoe je binnen Exact Online een bericht kunt sturen naar je boekhouder.
Hoe kunnen we je helpen?
Telefoon
Bel ons ma t/m vr van 08:30 tot 17:00 op 070 783 00 88.
E-mail ons 24/7 op contact@ortaq.nl. We reageren zo snel mogelijk.
Wij beantwoorden je vragen van ma t/m vr van 08:30 tot 17:00.