Online App
Efficiënt samenwerken via Mijn Ortaq App
Digitaal aanleveren, communiceren en actueel inzicht.
Mijn Ortaq app is toegankelijk via je webbrowser en via de mobiele app 🚀
Met Mijn Ortaq App heb je altijd grip op je cijfers.
Check de status van een factuur en controleer de cashflow terwijl je in gesprek bent. Geen moeilijke spreadsheets, onduidelijke mailwisselingen of omslachtige werkwijzes, maar overzichtelijke grafieken en relevante kengetallen die je op elk moment helpen de juiste beslissing te nemen.
Geïnteresseerd geraakt in Ortaq?


Wat is Mijn Ortaq App? 👍
Zoek je een administratiekantoor voor een eerlijke prijs? En een boekhouder met wie je een lange termijn samenwerking opbouwt?
Mijn Ortaq is een softwareapplicatie die helpt om samen met ons je administratie bij te werken én bij te houden en laat zien hoe jouw onderneming er financieel voor staat. Mijn Ortaq is toegankelijk via je webbrowser en via de mobiele app.
De mogelijkheden van Mijn Ortaq:
- Bonnetjes en facturen aanleveren
- Communiceren rondom transacties (chat)
- Inkomsten en uitgaven bekijken
- Openstaande posten controleren
- Overzicht van alle in- en verkoopfacturen
- Inkoopfacturen en btw-aangiftes goedkeuren
- Eenvoudig leveranciers betalen
- Optioneel: facturen maken en versturen
Geïnteresseerd geraakt in Ortaq?
Documenten aanleveren en betalen
Bonnetjes
Maak direct een foto van de bon met de app op je smartphone en je hoeft er niet meer aan te denken. Via de mobiele app kun je gemailde facturen direct uploaden naar de administratie bij Ortaq. Documenten zijn na aanlevering altijd nog beschikbaar via een helder overzicht. Ben je een bonnetje vergeten aan te leveren, dan ontvang je van ons een bericht en lever je eenvoudig aan via de app.
Facturen
Eenvoudig betalen
Facturen maken en versturen
Facturatie
Hoe eerder de factuur bij de klant is, hoe eerder die factuur aan jou betaald wordt. Factureer eenvoudig via Mijn Ortaq. Maak de factuur aan via de computer, of direct via de app op je smartphone en ze staan meteen in de e-mail van je klant. De factuur is standaard opgemaakt met een professionele factuurlay-out en voorzien van jouw bedrijfslogo.
Automatische verwerking
Belangrijk voordeel van factureren via Mijn Ortaq is dat de factuur meteen is verwerkt in de boekhouding en het bedrijfsresultaat.
Factureren on-the-go


Voor jou
De voordelen van Mijn Ortaq
Met Mijn Ortaq App lever je eenvoudig en snel documenten aan. De app is gebruiksvriendelijk en geeft jou op elk moment een actueel beeld van de financiële positie van je onderneming.
De totaaloplossing van Ortaq
Ortaq biedt dé totaaloplossing voor jouw onderneming van administratie tot grafische diensten op 1 plek!

Boekhouding
Financiële Administratie
Als ZZP’er en ondernemer staat administratie en boekhouden niet op je primaire lijst van werkzaamheden. Maar ook dit moet gebeuren en is het noodzakelijk voor een financieel gezond bedrijf. Door je boekhouden uit te besteden aan Ortaq kan jij tijd besparen, die je kunt besteden om klanten te werven, omzet te generen en kwaliteit te verbeteren.
Belastingaangifte
Fiscaal Correct
Belastingaangiftes horen op tijd te gaan. Voorkom boetes en lever je btw-aangiftes op tijd in. Wij verzorgen alle soorten fiscale aangiften. Wil je ook de fiscale aangiftes voor jouw bedrijf uitbesteden?
Salarisadministratie
Voordelen van Ortaq
De wet- en regelgeving omtrent loonberekeningen verandert voortdurend en zijn voor de ondernemer wel eens lastig om te volgen. Zorgen over de salarisadministratie? Wij staan voor je klaar en denken graag met je mee.
Zorgadministratie
Begin jij als ondernemer/ ZZP’er in de zorg?
Als zorgprofessional ben je zelf verantwoordelijk voor het vinden van cliënten om zorg aan te leveren. Je plant je scholing(en) en houdt je certificaten up-to-date.
Grafisch totaalpakket
Logo en huisstijl
Naast je administratie verzorgen wij graag jouw logo, website, email en meer. Wij leveren totaalpakket van administratie tot grafische diensten onder één dak. Dat maakt ons zo uniek!
Bekijk onze tarieven
Zekerheid voor een vast bedrag per maand 🤝
Starters
Tot 10 mutaties per maand
€69,- p.m.
Eenmanszaak
Tot 10 mutaties per maand
€89,- p.m.
BV / VOF
Tot 10 mutaties per maand
€149,- p.m.
Hoe kunnen we je helpen? 🙌
Telefoon
Bel ons ma t/m vr van 08:30 tot 17:00 op 070 783 00 88.
E-mail ons 24/7 op contact@ortaq.nl. We reageren zo snel mogelijk.
Wij beantwoorden je vragen van ma t/m vr van 08:30 tot 17:00.