Online App
Efficiënt samenwerken via Mijn Ortaq App
Digitaal aanleveren, communiceren en actueel inzicht.
Mijn Ortaq app is toegankelijk via je webbrowser en via de mobiele app
Met Mijn Ortaq App heb je altijd grip op je cijfers.
Check de status van een factuur en controleer de cashflow terwijl je in gesprek bent. Geen moeilijke spreadsheets, onduidelijke mailwisselingen of omslachtige werkwijzes, maar overzichtelijke grafieken en relevante kengetallen die je op elk moment helpen de juiste beslissing te nemen.
Geïnteresseerd geraakt in Ortaq?
Slim boekhouden met Ortaq App!
Je bonnen en facturen invoeren wordt een fluitje van een cent met ons gebruiksvriendelijke App. Zodra je ze in je persoonlijke account hebt ingevoerd, neemt jouw boekhouder het over en verwerkt ze vakkundig in jouw online administratie.
E-mail, scan of maak een foto
Stuur je facturen en bonnen gemakkelijk naar ons via e-mail of maak een foto en upload ze direct in onze handige app.
Wij verwerken jouw administratie
We zorgen ervoor dat jouw administratie regelmatig en nauwkeurig wordt verwerkt.
Controle en belastingaangifte
We controleren jouw administratie en zorgen voor tijdige indiening van belastingaangiften.
Altijd online 24/7 inzicht
Altijd en overal toegang via de mobiele app of website geeft je de mogelijkheid om jouw boekhouding online te bekijken.
Wat is Mijn Ortaq App?
Zoek je een administratiekantoor voor een eerlijke prijs? En een boekhouder met wie je een lange termijn samenwerking opbouwt?
Mijn Ortaq is een softwareapplicatie die helpt om samen met ons je administratie bij te werken én bij te houden en laat zien hoe jouw onderneming er financieel voor staat. Mijn Ortaq is toegankelijk via je webbrowser en via de mobiele app.
De mogelijkheden van Mijn Ortaq:
- Online samenwerken in 1 omgeving via desktop en smartphone
- Bonnetjes en facturen aanleveren
- Communiceren rondom transacties (chat)
- Inkomsten en uitgaven bekijken
- Openstaande posten controleren
- Overzicht van alle in- en verkoopfacturen
- Inkoopfacturen en btw-aangiftes goedkeuren
- Optioneel: facturen maken en versturen
Geïnteresseerd geraakt in Ortaq?
Documenten aanleveren en betalen
Bonnetjes
Maak direct een foto van de bon met de app op je smartphone en je hoeft er niet meer aan te denken. Via de mobiele app kun je gemailde facturen direct uploaden naar de administratie bij Ortaq. Documenten zijn na aanlevering altijd nog beschikbaar via een helder overzicht. Ben je een bonnetje vergeten aan te leveren, dan ontvang je van ons een bericht en lever je eenvoudig aan via de app.
Facturen
Eenvoudig betalen
Facturen maken en versturen
Facturatie
Hoe eerder de factuur bij de klant is, hoe eerder die factuur aan jou betaald wordt. Factureer eenvoudig via Mijn Ortaq. Maak de factuur aan via de computer, of direct via de app op je smartphone en ze staan meteen in de e-mail van je klant. De factuur is standaard opgemaakt met een professionele factuurlay-out en voorzien van jouw bedrijfslogo.
Automatische verwerking
Belangrijk voordeel van factureren via Mijn Ortaq is dat de factuur meteen is verwerkt in de boekhouding en het bedrijfsresultaat.
Factureren on-the-go
Automatische bankkoppeling
Up-to-date administratie
Je boekhouding is altijd up-to-date met de automatische bankkoppeling. We helpen met het inrichten van je administratie.
Voor jou
De voordelen van Mijn Ortaq
Met Mijn Ortaq App lever je eenvoudig en snel documenten aan. De app is gebruiksvriendelijk en geeft jou op elk moment een actueel beeld van de financiële positie van je onderneming.
Digitaal samenwerken met Mijn[Kantoor]
Mijn Ortaq is een softwareapplicatie die helpt om samen met ons je administratie bij te werken én bij te houden en laat zien hoe jouw onderneming er financieel voor staat. Mijn Ortaq is toegankelijk via je webbrowser en via de mobiele app.
Met de Mijn[Kantoor]-app kun je onder andere de volgende dingen doen:
- Maak foto’s van facturen of bonnen die je accountant direct kan verwerken.
- Bekijk de laatste financiële inzichten in één overzicht en maak weloverwogen zakelijke beslissingen.
- Chat met je accountant om vragen te stellen of documenten uit te wisselen.
- Keur bestellingen en btw-aangiften goed die je accountant voor je heeft voorbereid.
- Krijg automatische herinneringen voor de taken die je nog moet uitvoeren.
- Maak en verstuur facturen waar en wanneer je maar wilt.
Het kan zijn dat je Mijn[Kantoor] onder een andere naam kent. Accountants kunnen namelijk het gedeelte [Kantoor] in Mijn[Kantoor] hebben vervangen door hun eigen bedrijfsnaam en -logo.
Digitaal aanleveren in Mijn[Kantoor]
Bekijk in deze video hoe je gemakkelijk digitaal kunt aanleveren in Mijn[Kantoor] binnen Exact Online.
Digitaal communiceren in Mijn[Kantoor]
Bekijk in deze video hoe je binnen Exact Online een bericht kunt sturen naar je boekhouder.
Bekijk onze tarieven
Zekerheid voor een vast bedrag per maand
Eenmanszaak - ZZP
Tot 10 mutaties per maand
€69,- p.m.
BV / VOF
Tot 10 mutaties per maand
€149,- p.m.
Holding BV / DGA
Tot 10 mutaties per maand
€89,- p.m.
Hoe kunnen we je helpen?
Telefoon
Bel ons ma t/m vr van 08:30 tot 17:00 op 070 783 00 88.
E-mail ons 24/7 op contact@ortaq.nl. We reageren zo snel mogelijk.
Wij beantwoorden je vragen van ma t/m vr van 08:30 tot 17:00.