Online App

Efficiënt samenwerken via Mijn Ortaq App

Digitaal aanleveren, communiceren en actueel inzicht

Online administratie app
Streep oranje blauw
Online app administratie

Mijn Ortaq app is toegankelijk via je webbrowser en via de mobiele app.

Met Mijn Ortaq App heb je altijd grip op je cijfers.

Check de status van een factuur en controleer de cashflow terwijl je in gesprek bent. Geen moeilijke spreadsheets, onduidelijke mailwisselingen of omslachtige werkwijzes, maar overzichtelijke grafieken en relevante kengetallen die je op elk moment helpen de juiste beslissing te nemen.

Administratiekantoor App

Wat is Mijn Ortaq App?

Mijn Ortaq is een softwareapplicatie die helpt om samen met ons je administratie bij te werken én bij te houden en laat zien hoe jouw onderneming er financieel voor staat. Mijn Ortaq is toegankelijk via je webbrowser en via de mobiele app.

De mogelijkheden van Mijn Ortaq:

Documenten aanleveren en betalen

Bonnetjes

Maak direct een foto van de bon met de app op je smartphone en je hoeft er niet meer aan te denken. Via de mobiele app kun je gemailde facturen direct uploaden naar de administratie bij Ortaq. Documenten zijn na aanlevering altijd nog beschikbaar via een helder overzicht. Ben je een bonnetje vergeten aan te leveren, dan ontvang je van ons een bericht en lever je eenvoudig aan via de app.

Eenvoudig betalen

Na aanlevering heb je gelijk goed inzicht in aangeleverde bonnen en facturen en beheer je makkelijk je betalingen. Je stelt eenvoudig een betaallijst samen van waaruit je bijvoorbeeld zelf de betaaldatum kiest, deelbetalingen kan uitvoeren of desgewenst vanaf een andere rekening kan betalen.

Facturen

Upload je facturen zelf heel eenvoudig via Mijn Ortaq en ze komen direct in je administratie terecht. Keur ze wel of niet goed voor betaling en verricht de betalingen via de overzichtelijke betaallijst. Upload ook verkoopfacturen naar Mijn Ortaq zodat ze verwerkt kunnen worden, of nog eenvoudiger, maak verkoopfacturen direct aan in Mijn Ortaq.

Foto bon maken

Facturen maken en versturen

Facturatie

Hoe eerder de factuur bij de klant is, hoe eerder die factuur aan jou betaald wordt. Factureer eenvoudig via Mijn Ortaq. Maak de factuur aan via de computer, of direct via de app op je smartphone en ze staan meteen in de e-mail van je klant. De factuur is standaard opgemaakt met een professionele factuurlay-out en voorzien van jouw bedrijfslogo.

Factureren on-the-go

Zodra de factuur is verzonden komt deze in een overzichtelijke lijst van verkoopfacturen te staan, kun je precies zien welke facturen al zijn voldaan en welke er nog moeten worden betaald door de klant. In de financiële cockpit wordt dit ook op een grafische manier weergegeven. Van eventuele vervallen openstaande posten kan er met een druk op de knop een herinnering worden verstuurd.

Automatische verwerking

Belangrijk voordeel van factureren via Mijn Ortaq is dat de factuur meteen is verwerkt in de boekhouding en het bedrijfsresultaat.

Streep oranje blauw

De voordelen van Mijn Ortaq

Het belang van actuele cijfers is groot. Voor jou, om vorm te kunnen geven aan nieuwe plannen en ideeën, maar ook voor ons. Als we samen kijken naar realtime data, kunnen wij tijdig kansen en bedreigingen signaleren.
Met Mijn Ortaq App lever je eenvoudig en snel documenten aan. De app is gebruiksvriendelijk en geeft jou op elk moment een actueel beeld van de financiële positie van je onderneming.

icon ortaq

Vraag een online demo aan