We staan voor je klaar!

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen💡

Kan ik zelf mijn boekhouding doen?

Er bestaan online boekhoudprogramma’s die verklaren dat je je administratie helemaal zelf kunt doen. Helaas houden zij geen rekening met de wet- en regelgeving waar je je als ondernemer aan moet houden.

Wat is inbegrepen in mijn abonnement?

Bij de tarieven pagina staan de tarieven met de bijbehorende mutaties beschreven. In de abonnementen zijn al deze werkzaamheden tegen een vast bedrag.

Wat is niet inbegrepen in mijn abonnement?

In de abonnementen zijn extra werkzaamheden niet inbegrepen, zoals: Opstellen van arbeidsovereenkomsten, implementatie van software, debiteurenbeheer, (accountants)verklaring en advieswerkzaamheden t.b.v. specifieke vragen zoals, financiering, medewerkers werven, overnameadvies etc. Mocht u gebruik willen maken van deze diensten, zullen wij vooraf een offerte uitbrengen, voordat wij extra kosten in rekening brengen. Zo kunt u zelf kiezen of u gebruik wilt maken van deze dienst(en) en krijgt u geen verassing achteraf.

Hoe lang zit ik vast aan het abonnement?

Wij houden het graag eenvoudig. Onze administratie pakketten hebben een vaste contractduur van één jaar en zijn daarna maandelijks opzegbaar. Onze hosting / domeinnaam producten hebben een contractduur van één jaar. Wij verlengen steeds met één jaar. Je krijgt hiervan tijdig een bericht.

Wat is een mutatie?

Een mutatie is een verwerkte verkoop-/inkoopfactuur en bankregel.

Wat gebeurt er als het aantal mutaties overschreden zijn?

Er geldt een overschrijdingspercentage van 5%. Tot een overschrijding van 5% hanteren wij geen extra kosten. Vervolgens zullen wij het pakket met 50 mutaties ophogen tegen een meerprijs van € 20 per maand voor elke 50 mutaties dat wordt bijgekocht. Dit wordt met terugwerkende kracht verwerkt. Uiteraard zullen we dit vooraf schriftelijk melden.

Kan ik ook klant worden met een B.V.?
Ja, dat kan. Voor iedere ondernemer, groot of klein een passend pakket. Neem contact met ons op zodat we je verder kunnen helpen.
Hoe is de bereikbaarheid?
Ortaq vindt het belangrijk om in contact te blijven met onze klanten. Wij hanteren hiervoor meerdere communicatiekanalen. Je kunt telefonisch contact opnemen op werkdagen tussen 08:30 t/m 17:00 uur. Daarnaast hebben wij de beschikking tot een Bedrijfs-Whatsapp nummer. Hierdoor zijn wij beter bereikbaar voor onze klanten. Uiteraard kunt u ook mailen naar contact@ortaq.nl voor uw vragen of een afspraak inplannen om op bezoek op locatie af te spreken.
Kan ik halverwege het jaar overstappen naar Ortaq?

Ja, het is mogelijk om halverwege het jaar over te stappen naar Ortaq. Wij factureren voor de maanden die wij in de administratie voor jou verwerkt hebben. Overstappen van boekhouder of administratiekantoor.

Is overstappen moeilijk?

Nee! Als je gebruik maakt van onze overstapservice merk jij hier zo min mogelijk van. En het is kosteloos.

Stappenplan

Stap 1: Vul het opzegformulier in

Stap 2: Kies je abonnementsvorm Starters, Eenmanszaak, BV / VOF of Alles-in-1

Stap 3: Jij ontvangt een opzegbrief per e-mail, deze kan je ondertekenen en naar ons retourneren

Stap 4: Wij zorgen voor een geruisloze overdracht van je administratie naar Ortaq

Hoe start je een BV op?

Een bv oprichten is niet hetzelfde als langs de KVK gaan om een eenmanszaak in te schrijven. Ortaq zorgt voor de oprichting van jouw besloten vennootschap op een snelle en voordelige manier. Lees verder.

Hoe kan ik mijn administratie aanleveren?
Wij bieden verschillende mogelijkheden aan voor het aanleveren van uw administratie. Zowel digitaal als via papier. Je levert de administratie aan naar wens en wij doen de rest.
Op welke locatie werken jullie?
Wij zijn gevestigd in Den Haag. Ons werkgebied blijft niet beperkt tot omgeving Zuid Holland.

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via 070 783 00 88

Mohamed L
Mohamed L
26/12/2022
De service die wij van dit bedrijf hebben ontvangen, is uitstekend. Het team is erg vriendelijk en professioneel, en ze hebben ons geholpen met het opstarten van een nieuw bedrijf en alles is tijdig afgerond. We kunnen het bedrijf zeker aanbevelen aan anderen.
Car
Car
28/11/2022
Ontzettend fijn bedrijf. Ik raad iedereen mijn boekhouder aan de service is top en word altijd netjes en op tijd geholpen
Ahmet onder
Ahmet onder
20/10/2022
Sinds kort als zzper aan de slag en ben heel erg tevreden over mijn boekhouder. Neemt echt tijd voor je administratie controleerd en ziet alles optijd. Denk tijdig met je mee en geeft hele goeie adviezen. Zeker een aanrader! Schildersbedrijf Onder
mitch
mitch
19/10/2022
Super service van dit boekhoudkantoor! Mijn vragen worden altijd super snel beantwoord en ze helpen mij goed met mijn nieuwe onderneming! Een zekere aanrader!
Yasmin Beekie
Yasmin Beekie
19/10/2022
Super ! Wij zijn zeer tevreden
Ibtissam El Osrouti
Ibtissam El Osrouti
28/09/2022
s sevik
s sevik
28/09/2022
Zübeyr Ceyhan
Zübeyr Ceyhan
27/09/2022
Müşteri ile iletişim kurma da ve Müşteri lerin bilmedikleri konular da bilgilendirme de bu kurum gerçekten çok iyi Kafanıza takılan her şeyi sorup cevabınızı bulabilirsiniz herkese canı gönülden tavsiye edeceğim bi şirket Ortaq sağlıcakla kalın
semih rayman
semih rayman
22/08/2022
Deskundig, professioneel, actuele kennis, overzichtelijke pakketten, zowel voor de starter al ontwikkeld bedrijf, aanrader!
mijn gmail acount
mijn gmail acount
08/06/2022
Als je duidelijk advies wilt hoef je niet verder te zoeken
review schrijven

Hoe kunnen we je helpen? 🙌

Telefoon

Bel ons ma t/m vr van 08:30 tot 17:00 op 070 783 00 88.

E-mail

E-mail ons 24/7 op contact@ortaq.nl. We reageren zo snel mogelijk.

WhatsApp

Wij beantwoorden je vragen van ma t/m vr van 08:30 tot 17:00.

Pin It on Pinterest